en lista.

en liten lista!
ÄRLIGHET:

ditt äldsta hångel?
30
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 3, men inget som är i närheten av vad jag är nu <3
vad tycker du om kärlek? underbar
när kramade du någon sist? idag
kramade du någon speciell person? min son,min festman ;D
har du svårt för att bli kär? Ja, faktiskt!
när kysste/hånglade du med någon sist? vaaaa sånt gör vi inte hahaha
när fick du senast en komplimang? hm.

HAR DU NÅGONSIN:

varit medvetslös?
ja =/

playat? nja
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
gjort något riktigt dumt? har jag säkert
gjort något du verkligen ångrar? ja.
varit nykter på nyårsafton? ja
åkt ambulans? ja.. 
gjort nåt olagligt? har jag säkert.
blivit polisanmäld? Jag tror det
fått din mamma att gråta? ja =(
slagit ner någon? ja... 
skämts över dina föräldrar? Aldrig
skämts över dig själv? Just nu, när jag inser vilket kaos till liv jag har haft =S
sagt jag älskar dig och menat det? ja.
tagit droger? Nej
rökt? ja

druckit? ja

RANDOM


vilka kläder sover du i?
trosor
vad hatar du verkligen? ensamhet
varit kär? ja.
har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej.
är du ensam nu? nej, mina killar sover
vill du gifta dig? Sure thing, men inte i en kyrka!
vill du ha barn? Har jag redan

SENASTE PERSONEN SOM:


såg dig gråta? Leon
fick dig att gråta? Minns inte, men är så jävla känslig nu förtiden =S

du delade en cigg med? jag röker helst min cigg själv
du gick på bio med? ops, för längesedan för att minnas

skällde på dig?
Adam säkert

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

gråtit?
nej, men har velat
kramat någon? ja
pussat någon? ja
köpt någonting? mat.
sjungit? näe
saknat någon? nej



jag 2007. Saknar mitt hår, min earl =/


Kommentarer
sofie :-)

hehe, förlåt mig men började skratta när jag läste vem som senast skällde på dig :-P Det svaret är det enda som står med lite större text, så det kändes som du var jättearg på honom, haha ;D

2011-07-30 @ 07:50:25
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0