getingar.

Vi har haft problem med getingar på en av våra balkonger. Dom har liksom gjort ett bo i en kartong!
Igår tejpade adam för lådan. Och idag när jag skulle kolla om dom har försvunnit så, nej!
Dom har börjat äta upp tejpen och börjar ta sig in underifrån! Alltså? Jävla snuskiga getingar.
Just på den fina som leon brukade leka runt på! Och nu vet jag inte vad vi ska göra? Ringa EHB och be dom fixa det?
För jag vågar inte ta i lådan. Dom är rätt arga av sig just nu, men lyckades döda 4 st. Men till vilken nytta? det kommer ju bara mer o mer. Satan vad arg och iriterad jag är nu. Ska göra en fel anmälan genast, men kunde inte skriva i rutan vad problemet var! ? Åhå vill ha tillbaka våran balkong.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0