Parken zoo.

Vi hade det jätte mysigt! Var så jävla arg och iriterad över mig själv. Hade laddat betteriet till kameran,
sen när adam skulle ta kort, ja då inser jag ju att det ligger kvar hemma. HUR kunde jag glöma det?
Åh så besviken jag var, leons första djurparksbesök och jag hade inte min systemkamera med mig, fy paulina.
Plus att jag tilloch med hade med mig super zoom objektivet med mig =( ! Men nog om det, när vi kom dit små suggade det ute, inget man störde sig på, men det gick över jätte fort och vi fick det väldigt varmt, tur att solen inte låg på. Leon tyckte det var jätte kul ( iallfall vad jag tror ) speciellt när vi var i mini zoot där djuren gick lösa och man fick klappa dom, det var nog höjdpunkten på dagen ;D ! Han sov hela vägen dit och hela vägen hem i bilen.
Jag fick åka med adams föräldrar, skönt att dom har en egen stol till leon ;D ! Adam fick åka med sin syster och tommy. För han skulle ju sova :p ! Men tack alla för en super trevilg dag <3
Klappa geten!
Kolla på marsvin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0