yäy

woho. Imorn åker vi! Väskan är nästan packad. Bara små saker som ska ner, smink,shampoo,kamera..
åker redan ikväll till papppa, eftersom vi åker så tidigt imorn till Arlanda! Jösses vad jag ska mysa sönder mig innan jag åker. Pussa sönder leon. GUD vad jag kommer sakna att vakna upp med mina älsklingar, och gud vad jag ska sola och bada ;D ! Kommer bli skönt, men ändå kommer jag få hemlängtan... när jag var i thailand i 2 veckor höll jag ju på avlida! Saknade adam så mkt. Ska verkligen koppla av och hämta nya krafter och bara ha det bra, och bara få tänka på mig själv! Det var längesedan man hade tid för det. Och bara ta hand om mig själv..... underbart!
äta gott, ( i lugn o ro, ingen som vill nalla ens mat haha ) sova tills man vaknar av sig själv, underbart. Jag klagar inte på att va mamma, det är det bästa som har hänt mig, älskar leon mer än allt annat . Men tycker faktiskt att jag är värld den här resan, ensam med pappa, så är det!!!


Kommentarer
sofie :-)

Såklart du är värd det, Paulina! Alla behöver en paus då och då o få vara sig själv!

Ha det så kul :-D

2011-07-01 @ 14:18:47
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0