4 månader.

Nyss kommit hem ifrån Stinsen.
En hel dag med shopping. och fika.
Kom dock bara hem med en födelsedagspressent till Adam, och ett par byxor till Leon.
Haha var ju tvungen och köpa nya byxor eftersom klantarsle ( jag själv ) hade satt på blöjan dåligt så han hade ju kiss överallt. Bra. bra jobbat paulina.

Hitta inget till mig själv, bara ögonshoppade massa skor. Fan att man inte är miljonär och kan köpa allt man vill ha.
Ett antal nollor till på kontot vore ju sitta fint , får hoppas vi vinner på lotto imorn då ;D !

By the way.
Leon blir 4 månader idag.
Lilla lill skiten.
Ska testa o ge han lite potatis/majs pure. Måste filma och ta kort.
Haha kommer bli kul o se hur han reagerar på detta ;D !

Tror jag har blivit sko narkoman, fast jag köper aldrig skor.
Vill bara ha!
Och gillar och kolla på dom. MEn varför köper jag aldrig? HUM.
Det är adams fel, haha han som har gjort att jag börjar gilla högaklackar, aldrig riktigt gillat det.
Räcker med 5 cm, Men nu vill jag ha höga ;D ! Måste hitta ett par som passar mina nya jeans...

Nej. Ska nog byta blöja på kiss leon. haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0