Åla.

Snart ålar leon sig fram.
Rumpan åker upp i luften haha, han har bara inte riktigt förstått att han måste skjuta ifrån med fötterna också.
Han blir jätte glad när man sätter sin arm bakom fötterna så han glider fram haha.
Just nu ligger han och sover brevid mig... trött liten sak det där.
SKÖNT med lite "lugn o ro" annars e det ju full fart hela dagarna, och det skulle man ju inte orka kanske?
Men synd och klaga... han e ju bara för go.

Hans skorv börjar ta sig, ser jätte bra ut nu, om man jämnför med innan, såg ju inte klok ut ett tag.
Men vi fick nån salva ifrån BVC och det har tydligen hjälpt. Annars smörjer jag inte in han i något.. tycker det är onödigt och smörja in . Nåja.



Kommentarer
Anonym

hehe, jaa visst är det gott! :D kan inte få nog, haha^^



Bra det där med skorven! Teo hade också en massa förr, men jag smörjde med fet kräm och liksom "skrapade" med mina naglar så försvann den! Innan jag gjorde så tyckte jag det var kul (konstigt, jag vet..haha) att peta små flagor från hans hårbotten.. hehe.

2010-08-12 @ 18:07:41
Sofie :-)

glömde namnet... :-)

2010-08-12 @ 18:08:32
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0