Bio.

Igår var jag på Bio med pappa, lillebror Och Bosse.
Hur mysigt som helst. Vi va på bion i kista. kl 21.30. SÅ jag var rätt trött efter haha.
Skönt & få vara "barnfri" i några timmar. Men gud vad jag kände mig helt handikappad utan barn haha
känndes inte alls bra ju :p !

Sen idag har jag och mamma gått runt lite i affärer och fikat <3 mys på det.

Och sen när jag kom till Enköping igen så gick vi till EHB. Dom vi hyr lägenhet ifrån...
var och skrev på papper, så den 3jde får vi nycklarna till den nya lägenheten. SWEET.
Bara börja packa snart. Mamma ska passa leon ifrån fredag till lördag, åh. Hur ska jag kuna sova utan Leon?
Kommer ju kännas jätte jätte konstigt ju. Hon ska passa han så vi slipper stressa på lördags morgon, när vi ska hyra flyttbil och börja flytta. Blir nog bra det här.

Hihi.

Ska passa på att ta en dusch nu när Leon sover & Adam pluggar, han började på komvux idag.


Kommentarer
Sofie :-)

lycka till med flytten sen paulina!^^ det kommer gå så bra så :-) hehe, själv låg jag på BB då vi flyttade in i våran lägenhet!



men visst känns det tomt när man inte har sitt barn med sig! man känner sig så ensam...

kram!

2010-08-16 @ 20:26:32
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0