Idiot.

Seriöst?
Vem 17 ringer mig kl 9 på morgonen med privat nr?
JAG HATAR när man inte ser nummer. MEN jag svarade iallfall, trött som jag va.
Men är det någon på andra sidan? HUM NEEEJ. Tack för det vem-du-nu-var!

Blir så digndnigquuu arg.
Imorgon blir det att gå upp tidigt, det ska komma massa folk o titta på lägenheten.
redan kl 11 på morgonen. Jesus. Får dock inte va hemma då. Så jag funderar på att
åka till Bålsta o fika med JOanna. Låter bra tycker jag. Hihi.

Nåja.
Ta lite kvällsmat, för min mage kurrar


Kommentarer
Sofie :-)

det där med folk som ringer till en och sen är det inte nån i luren har jag också varit med om på sistone! Det fanns dock ett nummer, men numret fanns inte på hitta.se eller på eniro! Jag blev så arg, för det var klockan 03.40 på morgonen!!! Sen har den personen som inte säger nått fortsatt ringa lite då och då... hm...

hihi, Leon är förresten jättegullig på bilderna^^

2010-08-31 @ 10:38:56
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0