jävla cig

Vaknade tidigt idag ( kl 09.00 ), haha! Leon ville inte sova längre, är vi för vana med att han vaknar senare?
9 är väl inte fy skam. fJag o leon ska snart klä på oss och gå till Ica. Måste köpa cig. Puh.
SÅÅ rök sugen, men jag orkar inte bara klä på mig o gå haha.

Älskling fixa the sims 3 på datorn, så jagh ar nått att sysselsätta mig om dagarna <3.
När vi köpte det förut blev jag verkligen en the sims nöööörd. HAHA, det är kul o bygga gubbar o hus <3.

Nåja.
Nu måste vi börja röra på oss. innan mamma paulina brjar bli allt för gnällig & iriterad..jävla cigg.


Kommentarer
Sofie :-)

haha, visst är det roligt med the sims! det roligaste är att göra husen & inreda dem, och att göra gubbarna^^

2010-08-08 @ 19:08:57
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0