Lägenhet.

Igår var jag på visning ( adam jobbade ). Men jag fick med mig Sara & Sanja.
Jätte fin lägenhet, behövs bara målas om i 2 rum, kök o vardagsrum. Det va nya tapeter, men inga jag gillade.
haha.
Fick veta att jag stog som 1a. ;D !
SÅ.
Vi tackade ja, och på fredag kommer dom och besiktar våran nuvarande lägenhet.
& inflyttning i den nya den 1a sep. Liksom mindre än 1 månad kvar? Ska fråga om man kan få flytta fram
nån vecka så man hinner packa, fixa färg osv.
Det är en 3a med två inglasae balkonger, skit nice.
Äntligen. Då får ju lill killen ett eget rum sen. Vilket behövs.
Plus att det är i det området vi vill bo i. 4 meter till dagis ;D ! Sweeet.



här är ritingen över lägenheten. tummen upp


Kommentarer
Anonym

WoW! Grattis! Det var den ni ville ha va? Så skönt

2010-08-04 @ 22:37:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0