Lördag.

Shit vad det har varit varmt idag. Håller på kvider.
INte alls roligt.
Men vi åkte till fotbollsmatchen, dom vann med 5-1. Älskling gjorde såklart 2 mål. Det 3dje målet blev bort dömt =(.
Men två mål på en match är inte fy skam ;D Är så stolt över min karl. Får se till att Leon blir bättre haha.

Sen åkte vi och handlade lite på Ica. Det som behövdes till middagen.
Där inne var det iallafall svalt. =/
Sen hem och laga mat. Gott blev det, köttfärssås med färsk pasta och en hemma gjord vitlökssås till <3.

Vi åkte även på en tripp till Bålsta, skulle låna pappas systemkamera, eftersom jag inte har något teleobjektiv till min systemkamera. Adam ska fota en match imorn, blir ju bättre om man har teleobjektiv. SÅ pappa var snäll o låna ut sin. Tror jag ska sno den av han? Min systemkamera börjar jag tröttna på. Har haft den i ett antal år. Och vill
ha något nytt. ;D ! Tror dock inte han skulle bli så glad då eftersom den är ny haha. Han borde ge mig den...

Nu ikväll när jag skulle natta leon så gick det inte alls. Tog över 1 jäkla timme. Det som brukar ta max 15 minuter.
Hela han var klibbig av den här jobbiga värmen, så kvaft och fuktigt ute.
Men tillslut somnade han. Och jag var helt svettig efter.

Han har pratat på som bara den idag alltså. På matchen var han jätte pigg och sov inget alls.
Han tyckte det var jätte kul och glo på människor.
Sen i bilen till bålsta så prata han hela väge dit, ( 20 min med bil ) han brukar annars somna direkt!
Men nix.
Sen prata han på igen på vägen hem. Haha gull unge. Sen när vi skulle natta han så släpper han nappen och börjar prata och ska hålla på och vända sig om helaaaa tiden.

Nej god natt haha.


( tryck på bilden så blir dom större )


Kommentarer
Sofie :-)

kul att jobba som målare! :D

åh, då vet ju du hur det går till iaf, haha^^

ni målade om själva i den ni bor i nu? och ska måla om själva i nästa?

hehe, hoppas jag förstår mig på hur man gör^^

men visst är det kul att fixa med hemmet! :D

2010-08-16 @ 14:09:06
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0