Lördag

Har nattat Leon för kvällen, adam busade med honom precis innan.
Leon måste ha blivit trött för han somnade jätte fort haha.

Idag har det varit en riktigt lat dag, om inte annat en riktigt SEG dag. Ush, och imorn är det söndag.
Den enda dagen på veckan jag inte riktigt gillar? Varför vet jag inte, har ju liksom inget jobb och gå till. Så jag har ju inte åh nej, söndags ångest innan jobbet.! Nåja.

Adam lagade korvstroganoff till middag, micke var våran "gäst" om man kan kalla han för det ens haha.
Rätt glad att jag har en karl som kan laga mat, så jag får stå för all bakning osv. Men måste nog erkänna att han faktiskt är bättre på laga mat!!

Det har regnat idag, och jag har haft ont i huvudet, pga trycket i luften, not funny.
nej.
Kanske borde lägga mig brevid leon och sova, just nu ligger han i våran säng, ska försöka flytta över han till hans egna, utan att väcka honom. Hum?

God natt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0