Packa?

Vill skriva på kontraktet nu, så man kan börja packa. Och fixa det som behövs köpas, är lite små saker =).
Tänker ju inte börja packa ner saker försn vi har skrivit på. Både jag och adam kommer stå på kontraktet.
Nu står bara adam på lägenheten. Sen vill man ju veta när man får flytta in? Det är inflyttning den 1a sep.
Men känns lite väl tidigt kanske ? Vill ju inte stressa helst.
Så vi flyttar tillbaka till Romberga. Haha. Vi har inte ens bott här i 1 år.
Hum.
Men jag gillar romberga bättre... gillar inte alls vårat område vi bor i nu, pga... tänker inte dra upp
det här!

Imorgon ska jag på 1a återbesöktet hos tandläkaren, och YES, det är gratis <3 sweet!
Så adam får ta hand om plutten medans jag ligger och gapar.

Nåja.
Ska nog ta en cig?
Leon ligger och sover... jag sitter i soffan o halv kikar på tv, adam spelar nått på datorn brevid mig..
NÖRD FAMILJEN eller vaddå? Nåja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0