Rensa

Ojsan. Rensade ur Leons kläder, har två backar med kläder, ena är fulld med kläder som han kan ha, och den andra är kläder som är förstora. Men iallfall, rensade, och fyllde en hel platspåse =/ !
Och insåg att stackaren bara har 2 mjukisbyxor & ett par jeans o 2 shorts som han kan ha ^^.
Shit, fick panik. Haha. Måste genast springa till Lindex, passa på när det är halva rea priset.

Så många gånger man byter kläder på han... han kräks ju ner allt. Haha.
Och så växer han ut allt. så fort. Alla byxor har ju blivit försmå ^^. Eller för korta.
Och dom som ligger och väntar är alldeless för stora... drunknar i dom ju nästan ^^ !

Nåja.
Snart till tandis, sen ska jag tydligen hem till mamma. Min kusin Erika ville träffa Leon.
och jag har inget emot att åka dit så. En tripp till Bålsta idag. Jippiiie <3


Kommentarer
Sofie :-)

hehe, det där klädproblemet känner jag också till! Teo har också massa kläder som är för stora eller för små... och oftast är det byxorna det gäller! xD

2010-08-10 @ 16:32:06
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0