västerås.

Idag var vi i västerås för att kika lite på cyklar. Både jag & adam vill ha en hojj.
Om vi inte får plats på dagis precis vid nya lägenheten ( 20 meter ifrån porten ) Så vore det ju bra med en cykel...
jag har ju inge körkort...! Och adam vill ha en han med så han kan cykla till skolan, ja. Han har börjat skolan för att läsa lite ekonomi =) !

Sen åkte vi vidare till "stan" ! Fick ett par jeans av älskling. Vilket behövdes. SÅ det tackar jag för.
Jag var nog inte den enda som tyckte det. Haha. . dom jeansen jag hade blev ju slappa över rumpan o låren.
Hur fint e det ? Det ska ju sitta snor tajt ;D om det inte är baggy, stavas det så? =P .

Vi har precis kollat på Dexter <3 1a sesången.... så jävla bra serie.
Leon sover .

Imorn ska jag följe med Joanna & Micke til stinsen.
Ska köpa en pressent till Adam, han fyller ju 24. GUBBE <3 min min min gubbe haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0