Fredag? Redan? what

Helt insane att det redan är fredag!
Förvånar mig själv flera gånger när jag inser att det är fredag!
Plus att det är julafton om 7 dagar! Läääääängtar såååå mkt!
Träffa släkt, äta god mat, umgås & bara ha det jätte mysigt!
Först ska vi hem till min mamma sen efter det ska vi hem till adams föräldrar!
och avsluta kvällen där! hemma i enköping! & alla vill träffa Leon, det förstår vi ju.
Alla vill vara med sitt barnbarn <3 ! Så alla kommer bli nöjda. Och den 25 ska jag till pappa.
Ikväll ska vi bara mysa och kolla om vi hittar någon film.
Adam ska göra egen snitzel ( stavning tack? ), ska bli intressant. Men kommer nog bli jätte
gott som vanligt! Är så nöjd att han lagar super god mat, sådeså! jag har det bra jag!
Ska nog lyxa till det med lite popcorn.
Så jävla gott, men helst av allt vill jag ha chips... men det går ju icke...
Nej ta & gosa lite med Leon.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0