fyfan.

Sitter och kikar på operation skönhet.
Stackars,stackars,stackars människor! Ush. !

Men iallfall, har laddat inför Desperate housewife.
Har tagit en dusch, Leon fick sitta inne i badrummet i sin babysitter, och jag hade laddat med leksaker haha.
Vi körde titt-ut ifrån duschdraperiet. funkade kanon! ( Adam är och tränar fotboll ) därför var jag tvungen och ha leon med mig! Efter jag hade duschat hängde vi upp tvätt, sen fick leon sig ett bad.
På med pyjamas och sitta i sängen och leka lite, har börjat köra high-five med han. Han börjar förstå poängen, hur gulligt som helst !
Sen diskade jag upp efter middagen, leon sprang direkt till påsen med all pant, fixade även alla hans flaskor med välling. Sen in och natta leon. Hur enkelt som helst. NÖJD !

Så nu sitter jag här, har tänt massa ljus och släckt ner. Hur mysigt som helst..
Ska snart sätta på lite popcorn.  och ännu mysigare blir det när älsklingen min kommer <3 love u!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0