Helg.

Igår var mamma här och vi tog en fika nere på stan.
Och hälsade på adam då o då!

Sen gick jag hem i kylan. Leon somnade precis när vi skulle röra oss hem.
SÅ dumt att hålla på böka med bilbarnstol osv.
Jag hade ändå varma kläder på mig, och Leon sov så sött så!
Kom hem! Och adam var hemma för lite middag..

Sen åkte han igen.
ADams mamma kom och plocka upp mig o leon. Ville ju inte sitta ensam. HATAR DET!
SÅ dit på middag, jätte gott som vanligt!

Kom hem, bytte på leon och på med pyjamas.
Satte mig och kolla på tv. Rätt skönt i min ensamhet. Tände lite ljus och hade det bra!
Trodde babe skulle komma hem sent, men nix.

Idag har vi inte gjort mycket.
Jag är fortfarande dålig. Har fått sår på näsan. Svider som fasiken när jag duschar.
Känns som om man har rivit bort hud ifrån näsan? Uah.
När ska det här försvinna? Vill ha tillbaka min energi och mitt humör.

nu ikväll tog jag leon på en promenad, hur skööööönt som helst ute.
Perfekt kyla!
Sen när vi kom hem igen, gjorde adam muffins.. och leon fick ett bad.

Nå. ett långt inlägg... ;D !

SKA ge adam massa med pussar,  bara för att... jag får göra det haha.
Natti Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0