ibland så!

Ibland kan ens barn gå på nerverna. Precis vad Leon gjorde ikväll. Man blir såå frustrerad och iriterad.
Han har fått för sig att vara jätte svår att söva, plus att han vill va uppe skit sent! Krafterna tar ju slut? Och det gör mig lite på dåligt humör! Ja, jag vet! Men just nu är det mycket i huvudet på mig, och är känslig för det minsta.. och det här gör saken inte bättre...! Men tur att han annars är världens gladaste unge. Iallfall på dagarna.
Får njuta av det! På dagarna går det super lätt att lägga honom.. .varför ska det vara så mkt svårare om kvällarna?
Hoppas det bara är en period.
Men, han babblar på som 17.
Han säger mamma & pappa!
Fast det låter mest maa - maaaa eller bapa. När jag var o jobbade hade han suttit och sagt maa maa i 30 min.
Undrar om han saknade mig? Hihi !
Snart julafton. 
Längtar så...
få koppla av lite!
Ja juste, den 26 dec åker jag o adam + massa annat folk upp till Romme. SWEEET !


Kommentarer
sofie :-)

usch, vet hur det är!!! Skitjobbigt!

Teodor har också varit sådär svårsövd i en månads tid, och blev ännu värre nu när vi kom hem från stockholm igen... :-(

Som sagt, man får hoppas det är någon utvecklngsfas, för man orkar knappt annars!

2010-12-22 @ 14:11:45
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0