Julafton 2010

Är snart över... har varit full fart hela dagen. Började med att åka till min mamma i bålsta, och där var pärra, alex och min lillebror Marcus, och min morfar! Det blev lite jul lunch, kaffe och julklappar. Leon fick sååååå mkt julklappar haha shit! Tack för allt fint! Sen åkte vi hem till adams föräldrar, och så kom hans syster Sara och hennes karl Tommy och alla deras djur. Där blev det mer mat och mer julklappar... Leon fick återigen massa fint!
Är hel nöjd! Verklgen! Jag fick massa fina saker, pengar,pressentkort, kläder, och äntligen en HÅRFÖN <3.
Och av min älskling fick jag en jätte fint topp, en zip ( stavning ?? ) hood ! och töjningar till öronen !! Bästa julklapparna! Hade inte räknat med att få nått ! Så det var kul.
Imorgon ska jag till pappa... och sen ska jag o adam sova hos min mamma, romme på söndag ;D !
Tjing hoppas ni har haft en lika bra julafton som jag/vi har!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0