Julafton x2

Har nyss kommit hem till moder min. har varit hos pappa och varit social. Vi åt middag och hade det trevligt! Leon var på super humör. Skönt det. Hos pappa var det jag, pappa, leon, pappas nya fästmö + hennes 3 barn, ena bor kvar i polen. men dom två minsta tvillingarna var där, och så var deras mormor där, Sen kom min farfar.
Hur trwevligt som helst, fast jag inte kan ett ord polska, eller dom svenska eller engelska. men man förstår iallfall.. Leon var med den älsta dotterna i princip hela tiden, han tyckte om henne jätte mycket. Han har blivit så kinkig mot nytt folk? Men det gick galant. Och tack pappa för rese pengarna, ja han betalar vår romme resa.
Plus att vi ska till Kista och titta om jag kanske hittar nått fint till mig själv också. Plus att jag fick 1000 kr i pressent kort i hela kista centrum, ( man kan använda det i alla butiker ) av mamma o pärra. SÅÅ jävla trevligt. Jag brukar aldrig handla kläder till mig själv nu förtiden. Så jag behöver massa nytt, eftersom jag har tappat så mkt i vikt efter förlossningen. ;D ! Och lite mer ska det bli nu när jag börjar träna. wohop.

Nu väntar vi på älskling som ska komma med resesängen och leons alla grejjer, pyjamas,välling osv.
Så han kan få sova, han är jätte trött... tror jag det, han har inte sovit sen.. hm. ja 14.00 ! & då sov han i ca 20 min. Så nej. nu ska jag äta nått... puss o kram! Imorn får ni se upp i backen.


Kommentarer
sofie :-)

Ha det så kul i Romme! :D

2010-12-25 @ 21:22:46
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0