Shopping

Kan börja med att säga, att min dator har pajjat, så jag har inte kunnat skriva på några dagar.
Plus att jag har haft fullt upp, romme, bortbjuden på middag, ikea, bortbjuden igen, shopping i kista.
ja. Haha. Har liksom inte haft tid...
Men nu e jag hos mamma, vi har varit i kista. Det blev massa shopping.
Leggjeans, en tjocktröja, trosor,strumpor, en t-shirt, en topp, skor..! Så jag är nöjd jag.
Plus att jag har köpt ett par jeans, och en skit snygg svart/rosa flanell skjorta... woho.
Igår var det middag hos adams föräldrar plus julklapps spel. Och adams storebror fyllde år.
Trevligt, Trevligt!
När vi var på ikea, så gjorde vi ett fynd och köpte en fotölj. Nu ska vi sälja våran gula soffa, och köpa
en röd ektorp soffa...! Så det passar. ;D!
Nåja.
Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0