shopping

igår var jag o adam i västerås en snabbis, han skulle köpa julklappar! först letade vi tillsammans till leon, var ute efter något fint tills på nyår! men blev inget, för inget fanns i 74 el 80! sen fick jag gå runt själv, eftersom han skulle köpa nått till mig hihi. leon var hos sin farmor o farfar! känndes konstigt att gå runt utan vagn hahah. men han hade bara sovit hahah!
idag vet jag inte vad som händer.. hade tänkt åka pulka med leon, men inge fint väder alls :( ! nåja, får se...
på måndag ska jag börja leta julklappar, i sista minuten i år igen, suuuck! förra året var det såå mkt folk, o inte kul alls när man va gravid o fick "anfall", snurra,svettades, kändes som om man skulle svimma! Och det gick alltid bort efter nått med socker i... Puh!
Nåja.
Ska göra frukost till Leon o mig!
vi gick upp sent, så skönt o ligga  o dra sig i sängen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0