Starta dagen med en lista ;D

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Räknas adam o leon?
3. Hur lång är du? 172
4. Vilken var den senaste film du sett? The town
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? frågad när jag skulle börja jobba imorn typ.
7. Vad är dagens planer? Mysa med Leon medans Adam är och spelar hockey
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? bådeoch
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Ej tillsammans
10. När såg du senast din mamma? öhmp, ja när var det? haha
11. Vilken ögonfärg har du? blå/grå & iblad blå/grön

12. När vaknade du idag? gick upp runt halv 11 kanske, adam tog leon
13. Har du någon gång hittat en katt? Nix
14. Vilken är din favoritplats? Hemma! Eller i något varmt land, eller i skidbacken ;D
15. Vilken plats föredrar du minst? SJukhus, eller där jag inte trivs
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Lycklig med min familj i ett stort hus och hund =P
17. Vad skrämde dig som barn? clowner skrämmer mig fortfarande =/
18. Vem fick dig att skratta senast? Min älskade son !
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag tror det, har ingen iallafall!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på hur kallt vi har det i rummet..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st. Jag två adam två, fast jag använder ingen =P
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja… sist va för att jag va gravid,,, ( visste inte om det då såklart )
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota om det är sommar.
26. Är du social? Ja, ganska..
27. Vilken är din favoritglass? vanilia cookie 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Försöka hitta ett mindre hus... resa..
29. Tycker du om kinamat? Jodå, kan dock inte äta det längre!
30. Tycker du om kaffe? OH JA

31. Vad dricker du till frukost? Jucie
32. Sover du på någon särskild sida? ja.. vi har våra sidor... men jag vill byta, vill inte sova vid dörren ><.
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Love it!
35. Är du en beroendemänniska? Ja lite..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ne
37. Vill du ha barn? Har en son men vill gärna ha ett till, om nått år sådär.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja ett antal gånger, tyvär 
40. Föredrar du havet eller en pool? Thailand var havet gudomligt, annars pool.

41. Vad spenderar du helst pengar på? cig,kläder,fotogrejjer...
42. Äger du dyra smycken? Äger nästan inget annat än ifrån HM haha. Plus lite guld smycken..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej tack!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Räknas en cig? hm borde äta frukost.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj.. många roliga människor!

46. Välj ett ärr på din kropp? Det på höften efter moppeolyckan.
47. Vad har du för ringsignal? Nån random låt
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? vet faktiskt inte om mamma har sparat nått =P
49. Flirtar du mycket? hah nej 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? alla är hemma...

51. Kan du byta olja på bilen? nej, men på en traktor HAHA
52. Har du fått fortkörningsböter? Nejnej har inte ens körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste?  Martina koden..
54. Läser du dagstidningen? Försöker
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men ska nog börja
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista..
59. När var du i kyrkan senast? När min kusin Dan gifte sig 2008.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0