aj-aj-aj.

Stackars lill killen.
La han i babygymet, mitt i. Gick på toa för att kissa, och jag var borta i max 10 sec.
När jag kommer ut ser jag att Leon ligger på golvet? Mitt hjärta stannade när jag hör hur han börjar gall skrika.
Hur han har lyckats ta sig ut för det första är en bra fråga. Sen hur han kunde komma så långt så fort?

Aj, det gjorde ont i hela min kropp.
Och inte fick jag tyst på han på ca 20 minuter. Ush så dålig jag kännde mig. Fyfan.
Sen äntligen när han hade lugnat sig. Sjönk min kropp ihop, helt slut blev jag. Men nu värkar han helt ok.
Han måste ha blivit lika chockad som jag.
Lilla älsklingen min <3.


Kommentarer
Frida W

Sådär gjorde Elliott när han kom på att man kan rulla. Han rullade över kanten, säkert samma som hände med Leon. För då slog han i skallen i golvet.

2010-07-30 @ 21:12:01
URL: http://findingbabyland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0