Bad o golf

Igår blev det allt bad iallfall. men inte för min del, gillar inte att bada ifrån klippor.
Vet ni varför? JOOO för jag har svårt att komma upp sen, haha är som en fet strandad val, så osmidig när det
gäller att komma upp ifrån klippor haha. Så jag höll mig på handuken och solade istället.
Efter det drog vi alla iväg och spelade minigolf, tog en himla lång stund efterom vi var 6 st.
Och värmen tog kol på mig, det var fruktansvärt varmt, man jagade efter alla skuggor, så man kunde sitta där och famför allt ställa Leon där, så han inte skulle dö i värmen.

Sen fick jag och adam besök av Joakim & Mari ( vet inte hur hon stavar sitt namn ). Joakim är Leons farbror, så
dom fick träffas för 1a gången =) hihi. När dom hade åkt började vi göra pizza.  <3.


Hade tänkt o sola idag, men ser inte ut som om det blir sol? Jätte mulet ute, då kanske man kan passa på att röja i v-rum? Det som var så himla fint innan vi plocka ner tv-hyllan, nu måste jag plocka bort igen haha.
Nåja.

Puss o Kram


Kommentarer
Sofie :-)

Paulina! såg nu att du önskat oss en trevlig midsommar! Tack i efterskott! :-) Vi hade trevligt :-)



Hoppas ni också hade en skön midsommar!

Kramar!

2010-07-05 @ 08:57:34
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0