Fika

Idag var jag & joanna på en liten fika.
Trevligt.
Sen blev det lite kika i affärer. köpte ett nytt nagellack, och en ny stav till tungan.

Så nu har jag piercing i tungan igen, var ju tvungen & ta ut den när jag hade tandställning.
Äntligen! Blev en vit stav i plast. kul och testa plast, har aldrig haft det förut.
Trodde det skulle göra skit ont och sätta i den igen, men det gick ju hur fint som helst.
Ska koka till saltvatten sen, så man kan hålla det rent som möjligt. Men ska först till ica och köpa blöjor.
Måste bara vänta tills adam kommer hem ifrån jobbet...

Skönt att det har regnat lite idag, det behövs, var ju så himla torrt ute.
Skönt med lite omväxling ;D !
Nåja.


Old bild, 1a gången jag pierca tungan ;D år 2007 i think


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0