GBG.

Göteborg var verkligen hur underbart som helst, och vädret hade vi på vår sida.
Resan ner gick jätte bra, tur att Leon tar nappflaska, så man inte behövde stanna varje gång han ville ha mat.
Vi spelade minigolf kom sist som vanöigt, är inte bitter för det, älskar fortfarande att spela minigolf.
Sen var vi självklart på liseberg 2 dagar, ena dagen var leons farmor med och passa honom så jag kunse leka lite jag med. Att åka saker är det bästa jag vet haha. Men känner att jag börjar bli gamal, har fått sån hemsk höjdskräck . . hm.

Sen blev det lite kortspel och mys i stugan. Grabbarna drack öl.. not me.
på vägen hem stannade vi på skara sommarland, och plaskade lite, o när vi skulle hem så börjar det att spö regna, tur att vi var klara.

Leon var snäll hela resan, tackar vi för.
Han somnade vid 10 tiden varje kväll och vaknade kl 6 för mat, sen snuttade han lite och vi somnade om.
Tur att man ammar och kan ligga ner ;D ! guld värt, smidigt och bra.

Nu sitter jag hemma hos mamma, under dagen åkte jag till sara för att ses, var så himla länge sedan.
Så det va kul.
Sen hem hit och käka en helt underbar middag, råkade bli sent som vanligt, och leon sover äntligen efter en halv jobbig dag i värmen. SÅ jag blir kvar över natten.

Nix.
Pärra har fixat kvälls fika till oss.
God natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0