Göteborrrrg

Imorgon drar vi iväg till Göteborg på mini semster, plus skara sommarland ( om det är bra väder ) vilket jag hoppas på. Vi ska försöka komma iväg kl 6 på morgonen.  HALLÅÅÅ, tidigt, jag brukar ju sova då haha.
Men det ska nog gå bra det.

Leon försöker slita av sig blöjan? tar tag i flären som man klistrar fast, förstår ni vad jag menar? haha.
Kommer säkert vakna en morgon av att han har tagit av sig den och kissar på mig, skulle itne förvåna mig alls.

Ska bli intressant den 20de, då ska han få sin 1a vaccinations spruta, och då ska han ju vägas o mätas.
Sist vi kolla så va han 60 lång, och det var 1 månad sedan, han är nog rätt lång för sin ålder? Har träffat en del bebisar runt 4/5 månader som e 65. Och min är bara 2 månader. haha, han får sluta växa, tiden går ju för fort.
Nåja.

Jag för ca 1 år sedan, ångrar djupt att jag färgade håret mörkt ^^


Kommentarer
Sofie :-)

Kul med skara sommarland! länge sen jag va där! :-D



hehe, jag tycker du passar i mörkt hår^^



kram och ha det så kul i göteborg och i skara!

2010-07-10 @ 13:43:36
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
jenny

är bilden från vår party kryssning? :)

2010-07-12 @ 01:14:30
Paulina

stämmer bra det jenny. hallelulija vilken galen resa haha.

2010-07-15 @ 19:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0