Hjärtklappningar.

Igår när jag matade Leon, fick jag hjärtklappningar och det bara dröpte svett om mig.
Blev såklart rädd as hell. Adam var inte hemma, det kändes som hela kroppen skulle kolappsa.
Och att jag skulle tuppa av. Ringde mamma för att ha nått som underhöll mig. Så jag kunde koncentrera mig på att prata. Hela kroppen kändes lam. Jätte läskigt, speciellt när man är ensam hemma med ett barn, tänk om jag hade deckat liksom!!
Mamma tyckte det lät som ångest! Jag kunde inte komma på nått som skulle kunna leda till ångest heller?
Nog vet jag hur det är med ångest, då jag levde med det every day..!
Kanske beror på att det är jobbigt hemma? ( då menar jag med hunden ) Är nog bara överstressad just nu. Med hund o barn.
Hoppas det släpper imorn när vi lämnar bort Buddha =/ med sorgen i hjärtat, fy ush, det är hemskt.
kommer gråta floder, så är det bara. Nog om depp.

Snart kommer Adam hem.
Då ska vi till västerås så jag kan köpa en bikini.
Sen e jag redo för stranden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0