Lista.

Vad heter ditt barn?   Karl Leon Robert Elovsson

När var du beräknad att föda? 10 april.

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när? Nej, han kom 20 april

Hur stor var barnet vid födseln? Han vägde 3480 och var 52 lång

Hur lång tid tog förlossningen? Från första värk: 8 timmar

Tog du någon smärtlindring? Ja, lustgas.

Är du tillsammans med barnets pappa? Ja.

Var barnet planerat? Nej


Tog ni reda på könet? ja

Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön? -

Hur lång tid tog det för er att bli gravida? vet inte haha

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta? Lite halvt

Hade du en svår graviditet: Jobbigt i början när jag spydde konstant .

Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Absolut, minst en till om något år.

Har du fått några bristningar? Nej, skönt!

Var du nervös inför förlossningen? Nix

Hade du några cravings? clementiner och skagenröra <3

Hur reagerade du/ni när du plussade? Jag hade en susning om att jag kanske skulle vara det, men vågade inte tro det bara, så det kom som en chock när jag såg testet :p

Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid? var i v 8.

Hur mycket gick du upp i vikt? 10 kg, och 8 kg försvann under förlossningen. Nu har jag gått ner allt, plus en hel del till.. =/

Hur länge ammade du? Ammar fortfarande, plus erstättning, han är en hungrig liten gosse.

Vem är barnet mest likt? Han är lik mig,adam,min lillebror, och adams 2a son alfons.

Vad är det bästa med att ha barn? Går inte att pea ut en sak, allt är helt underbart.

Vad är det sämsta med att ha barn? Få egentid nu i början, men det kommer det med.

Är ditt barn döpt? Nej, vet inte om han ska göra det .

Hur gammal är barnet nu? 3 månader på tisdag ( den 20de )

Sist men inte minst, lägg upp en bild på dig och barnet tillsammans.




Kommentarer
Sofie :-)

paulina, måste bara säga att jag tycker du är så söt på bilden där uppe vid ditt namn, den där du och adam är på! :-)

2010-07-19 @ 19:33:41
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0