Mys dag.

Idag var Sara & Sanja här på besök, blev en fika nere vid hamncafet.
Hur mysigt som helst.
Jag & leon badade tillsammans idag för 2a gången. Alltså klart han har badat, men vi har inte badat tillsammans.
Behöver hjälp av adam att få i leon, när jag redan sitter ner. Vågar inte göra det själv, är inte så smidig när det
gäller att komma upp sen, skulle ju inte vara så kul om man skulle tappa Leon.
Så bäst att göra det när adam är hemma. =).
Han tycker iallfall det är jätte mysigt att bada tillsammans med mig, mkt roligare än att plaska själv i baljan.
Kanske man kan förstå?

Och vi behöver verkligen en större lägenhet nu.
våran 2a börjar kännas jätte liten, med alla Leons saker, och hur ska vi få plats när han kan börja yra runt?
Med alla leksaker? Gah, börjar få panik. Vi måste få en 3a nu nu nu nu. Tur att man har några på g.

Nåja.
Sängen snart kanske? Ge leon lite nappflaska innan... ja, jag ger ersättning då o då.
Han blir mkt nöjdare då än när jag ammar.. =/ !

PUSS & KRam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0