Mys i park.

Idag har jag vatit ner på stan med Leon. Men först gick vi till en liten park och myste.
Leon skulle promt ha mat. Inget annat hjälpte. Tur att jag hade med mig ersättning. Eftersom jag inte hade min amningsbh på mig ^^ !
Vi kollade på fjärillar och människor. Leon följer verkligen med när en människa går förbi.
Allt går ju super fort framåt. Snart kan han väl gå och prata? ! Gick till Lindex, hittade en topp, men eftersom det var ta 2 betala för 1. så ville jag hitta nått mer, hitta ett par legjeans, men dom var förstora. Så det blev inget alls istället.
Jag har svårt att inse att jag kanske inte har Medium längre på kläder, jag måste börja använda Small.
Det var flera år sen jag hade det. Men det har ju sina anledningar också ;D ! Det måste bli nya jeans till hösten.
Till & med Adam tycker det behövs haha. Allt blir ju slappt över rumpa & lår. Inte alls snyggt. =/ .
Så nya kläder behöver jag, för jag drunknar i det jag har nu =S !

har precis matat leon och badat han.
Och nu ligger han helt utslagen i soffan brevid mig och sover <3. Ikväll ska vi äta kyckling tacos.
SÅ JÄVLA GOTT. Men det blir en sen middag eftersom adam ska iväg på träning. Så det får bli lite muffins & cola när han kommer hem haha, onyttigt men förbannat gott.

En av Enköpings fina parker. Visste ni att Enköping är känd för sina otroligt fina parker?

 

 

Jag & våran Lilla Leon som ser lite halv tjock ut på bilden

 

Titta mamma, jag får in heeela handen.



Kommentarer
Sofie :-)

svar på kommentar: skönt att det gick så fort!!!

hehe, som tur var så stannade värkarna av ett tag då jag gick hemma, ca 12 timmar, men man va ju nervös hela tiden och gick o spände sig ifall de skulle komma tillbaka! xD så det va väldigt skönt med bedövning sen^^ det blev ju ingen sömn på 2 dygn, första sömnen fick jag i en timme efter jag hade fått bedövningen.. usch.. haha, men jag överlevde ju! :D

2010-07-28 @ 16:30:05
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Sofie :-)

förresten! vilken fin park! önskar vi också hade nån sån att gå i! :-) det blir så långtråkigt att bara va hemma o göra ingenting... ^^

2010-07-28 @ 16:31:23
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Päivi

Hej! äntligen så tog jag mig tid att gå in på din blogg. Du måste skicka bilden till mig, den ska framkallas så fort jag hittat någon som framkallar svart vita bilder. Bilden där han har hela handen i munnen!!! Ohh, vad söt och stor han ser ut,

mormors hjärta!

Kram på dig min ballerina.

//Mor

2010-07-29 @ 16:53:20
URL: http://www.hemochtrevligt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0