Sol & Bad

Idag står sol & bad på listan. Ligga på stranden med mamma och leon. Behövs lite färg på min extremt bleka kropp.
Inte likt mig och vara så här blev? Hum. Hoppas på lite färg idag, för när jag väl är ute i solen så går det fort.
Tack pappa för det bra pigmenten jag har ;D ! Inte kommer dom ifrån min mamma haha.

Leon ligger och sover som vanligt vid den här tiden, han vakar alltid runt 11 och är pigg och glad <3.
skönt med en bebis som vill sova ut på morgonen <3. Då hinner jag ha lite tid för mig själv, i lugn och ro.
Äta frukst, kolla alla bloggar jag följer ( nörd ). Så det är en enorm skillnad när buddha inte är kvar. Jag kan ta det lungt på morgonen, vilken frihet. Hur sköt som helst, behöver inte stressa igenom mig frukost,promenad,mata leon.
Jag kan äntligen njuta av att se leon vakna upp, utan att tänka " skynda dig leon, vi måste ut med hunden "
Man vill ju inte väcka en björn som sover. Så det är väl det enda possitiva när man inte har hund?
Men jag kan slå vad om att det blir en hund om några år iallfall, när Leon har blivit lite äldre. HIhi.
Vill ha en bulldog, synd att dom är så rackarns dyra bara. Nåja.

Ska äta lite frukost nu innan lill killen vaknar till liv.
Och invänta min kära mamma.
Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0