Stackars lilla fossing.

Hum.
Igår vaknade jag vid 8a tiden av att Leon ligger i sin säng och jollrar, & jag tyckte han prata lite väl mkt, så jag kolla till han. Och stackars barn hade ju fastnat med foten mellan spjällrorna. ( vi har skyddet ) det där tyget man har.
Men ändå lyckades han. haha. Tur att han inte hade gjort illa sig.

Sen la jag han i våran säng 2 timmar efter vaknar jag av att han ligger och pratar som bara den och ligger och klappar på mig. SÅ mysigt att vakna så, finns nog inget bättre <3.



Kommentarer
Sofie :-)

svar på kommentaren om tandställningen:

Japp, det ska bli väldigt skönt, som jag har längtat!! :D haha, äntligen kan man käka sega godisar igen^^

2010-07-24 @ 18:06:01
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0