Trötta små fisar.

Johanna kom vid 8 tiden imorse, vi tog en cig sen la vi oss o gosa med Leon.
Men nu ligger båda 2 och sover, haha! Bara jag som e pigg, så jag tog buddha på en promenad,
och nu ska jag ta en ducsh... !
Sen ska jag försöka få liv i dom... haha, så vi kan gå ner och äta lunch vid hamncafet!
Mums!

Lite mulet idag, det som skulle va sol? Hallåååå solen vart e du?
Nåja.

Ska kolla på en bikini, ska ju bli 30 + i helgen, och då vill jag bada. Men min bikini har blivit för stor, har ju gått ner som ett tok just nu, =/ inte alls kul. Alla kläder blir ju för stora. Hm...

O sen måste jag ha en bikini om vi ska till Skara sommarland efter gbg trippen, kan inte bada neck haha ;D !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0