Uppsala akuten.

Imorse vaknade jag kl 04.00 av att jag hade sååå ont i magen.
Sen vid 6 tiden fick jag ringa adam som fick vända hem igen, så vi kunde åka till Uppsala akuten, eftersom akuten här i Enköping öppnar kl 08.00. Men det gick relativt fort, och dom tog prover hit o dit.
Kom inte fram till vad det kunde ha varit. Förutom att det kan ha varit tecken på urinvägsinfektion.
Hoppas det försvinner, för det är nått jag inte vill ha just nu direkt. Hur ska jag orka ta hand om lillen medans jag har bajs ont? Funkar liksom inte, och adam kan ju inte vara hemma från jobbet heller. Måhå. Hoppas det onda går över ;D !

Jag o Leon tog en liten powernap, dt behövdes, var helt slut när vi kom hem ifrån sjukan.
Och nu mår jag lite bättre, inte lika ont. Hejsan hoppsan.

Nåja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0