Bowling

Det blev ingen bowling för mig och adam, då dom serverade nötter, och det var nötter på alla bord.
KUL. Men vi satt utanför och vänta på dom andra. Mysigt hade  vi det ändå.
Sen blev det fotboll och alkohol (inte för mig) ! Sen på väg hem bestämmer adam sig för att följa med dom
ut på krogen, så jag fick traska hem med leon. KLockan är nu 1 på natten, ska ta mig nått att äta, är dödshungrig.
Ska byta på Leon om han hade tänkt o vakna, lite mat kan han få i sig också. Sen ska vi gosa tills adam kommer hem..
Är inte alls trött.
Mest sugen på kebab och glass ? Bra blanding...
Nåja.
Hoppas ni har haft det bra =)


Kommentarer
Sofie :-)

men... är ni allergiska mot nötter, eller varför kände ni att ni inte kunde spela? O.O

haha, kebab och glass passar nog inte så jättebra ihop^^ käka kebaben först o ha glassen till efterrätt! :D

kram :)

2010-06-20 @ 21:04:40
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Anonym

jo men det känns som att det kvittar om skålarna är dåliga ;P dom kostade bara en krona styck!



Letar efter fina i porslin, men hittar inga bra så dessa duger tills vidare. =D

2010-06-21 @ 13:35:04
URL: http://xea.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0