Helg.

I fredags kom ju pappa och plocka upp mig och leon, körde mig till mamma..
sen åkte vi ner till Alex´s utspring, grattis till studenten!
sen åkte vi tillbaka till mamma, men först gick vi till centrum och fikade för Leon blev hungrig,
så hitta vi en solhatt, gud så söt han blir i den haha ^^ ! När vi kom till mamma myste vi i deras hamock., ( stavas det så? )

När pappa skulle plocka upp mig igen för att åka  till min kusin stephanie's studentmottagning så
ringer han o säger att han hade fått 40 graders feber bara sådär =/ så han kunde inte åka.
Men farfar kom och hämta mig iställt.

Fick träffa mina 3 kusiner, och massa annat folk.
Det blev lebanesisk mat, och massa fika...

så vid 9 tiden på kvällen åkte vi tillbaka till Bålsta!
och lilla leon sov i stortsett hela dagen, vakna då o då för lite mat...
vid 10 tiden på kvällen vakna han till liv och var såå glad.. mina andra kusiner från linköping
Elin & Erika kom och kolla på lillfisen..

PÅ lördagen.
Blev det fullfart, på morgonen blev det att förberada för alex studentmottagning,
städa o fixa sista med maten.
Sen vid 4a tiden kom alla gäster. Plus min älskling.. mycket trevlig dag!
Vid halv 7 åkte jag o adam o leon hem till enköping, för vi skulle grilla o spela fotboll o dricka öl ( ingen öl för mig ).
Så det blev att plocka upp alla grabbar och köpa mat o så.
Sen gick vi dit vi skulle vara.
Kul kväll.
Vid halv 12 på natten drog jag hem med lillplutten. Adam stanna kvar. JAg trodde att han skulle komma rätt
så snart.. men näe, vid 4 tiden på morgonen tittar han in i sovrummet, hade tydligen vart på krogen!!!
Men jag hade det trevligt ändå..

Nå. lite av helgen, full fart...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0