Kaos

Skulle ut med hunden imorse, la Leon påklädd i vagnen, funkar hissen?
Svart med ett stort N E J. Och jag kan inte ta ner vagnen utan en hiss... vi bor på 3de våningen.. med massa trappsteg. JAHA, fick ta med mig Leon och försöka få igång hissen, tröck på alla knappar som fanns, men den va död. Jätte kul när man har en hund som har panik och måste ut.
JAg började svettas av panik och ush. Men till slut så kom jag ju på, jag kan ju ta Leon i baby björnen.

Så smart? Ahaaa..
det gick hur fint som helst, han verkade tycka om den. Eftersom han har ett stort behov av närhet ibland.
Det va mysigt. Nu sitter jag och äter frukost, och Leon försöker hitta sin tumme, blir att han försöker köra in hela handen i munnen istället. haha.
Nu stoppade jag in nappen istället, då somnade han på 3 sec. Jösses vilket sugbehov han har!
Nåja.

Ska byta på han och gå ner till affären, hoppas hissen funkar nu!


Kommentarer
Okänd

Ett tips! Gå ut med hunden innan den får hinner uppleva panik? :)

2010-06-11 @ 11:46:18
Paulina

Inte så lätt när man inte kommer ner ?

2010-06-12 @ 12:24:47
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0