Lång dag.

Idag har jag haft fullt upp.
Förs kom Johanna & Åsa förbi en snabbis, tanken var att jag & Johanna skulle ha en lång fika nere vid hamncafet,
( hon har varit i cypen i 2 månader ) och prata om allt som har hänt. Men stackaren var rätt så trött, så vi ska ta det på torsdag istället. Efter dom hade gått så kom Kicki förbi och plocka upp mig o Leon, åkte till hennes jobb och visade upp leon. Efter det åkte vi till Ica o köpte blöjor, o fika. Åkte hem till dom och fikade i det underbara vädret..
sendan hem till oss igen. Kikade på bilder på Leon som jag ska framkalla åt dom...

Sen kom adam hem, och vi åkte nästan direkt till hans fotbolls match, och dom vann med 10-0, så grattis!
Adam var såå nära 3 gånger, otroligt att bollen inte gick =/ ! Nu är vi äntligen hemma och kan ta det lungt,
käkade middag när vi kom hem vid 9 tiden. Snart är det sängen som gäller eftersom älsklingen min jobbar ju,
och måste gå upp kl 5. Hejja!

Har också plockat ner allt i våran tv-möbel, ska sälja den till Sandra, tack gode gud för det,
för jag avskyr den. den är för stor i våran lägenhet, och där med ser det bara stökigt ut... ville slänga ner skiten från balkongen, men insåg rätt fort att det skulle bli ett helt projekt det med. SÅ tur att hon ville ha den. ;D !

Nix.
ja juste, Leon greppa tag i nappen och slängde iväg den haha. Sen fick han tag på den igen och sväva med den i luften... woho. Kul när man ser nya saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0