Lilla Buddha

Jag kanske inte har berättat att vi ska sälja våran gosiga Buddha den 1a juli.
Ush! Får gråten i halsen bara jag tänker på det, men man kan inte sälja sina barn ellerhur.
Vi bar beredda på detta så det kom inte som en chock.
Men det kommer bli så enormt tomt, vi har ju ändå haft han i över 1 år nu. Och jag har fastnat för han helt.
Älskar ju dig lilla buddha. :'( !

Visst, vi kommer få träffa han ändå, men det är inte samma sak. Nu kommer man ju inte ha en glad hund som springer till dörren när man kommer hem, ingen buddha att bli arg på, ingen buddha att ha i sängen o mysa med på morgonen.
Åhå, så tomt det kommer bli. Han är ju en i familjen liksom.

Vi ska sälja han pga att jag inte orkar ta hand om både han och leon på dagarna ensam.
BLir ett helt projekt när vi ska ut, och han får inte den uppmärksamheten han behöver med lek o gos o allt det där!
Han kommer få det bättre hos Sandra, det vet jag!
Jag är redan känslig pga ammnngen, och nu behöve jag bara titta på han, sen börjar tårarna rinna.

Ush!
1 månad kvar, jag ska ta vara på den tiden så mkt jag kan <3.





( har sagt de förr, tryck på bildena så blir dom större )

Visst e han så fin?


Kommentarer
Anonym

förstår hur hemskt det känns! men är så glad att han får bo hos oss, han är så efterlängtad och välkommen och du får alltid komma och hälsa på! =D

2010-06-01 @ 13:16:21
URL: http://xea.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0