Pustar ut

Äntligen ligger Leon och sover.
Han har varit så kinkig hela eftermiddagen & kvällen. Pust! Det är väl för det är måndag.
Men efter ha matat han med ersättning så sussar han så sött. Han har velat vara nära en hela tiden, så fort man lägger han brevid en i soffan så börjar han skrika och är inte alls nöjd, men sen när mamma eller pappa tar upp han så blir han tyst o go. Men man kan ju inte hålla på så heller, man måste ju kunna gå på toa utan att han börjar gråta.

Nåja.
Vi alla har väl dåliga dagar.

Ska snart gå och sova jag med, måste gå upp vid 6 tiden imorn för att hinna i tid till tandläkaren
kl 8. Mamma ska ta Leon medans jag ligger och blir av med tandställningen, för evigt,bye,bye liksom.
och där med ryker 6000 kr. HA HA HA ! Kul? NEJ.
Det skulle ta ca 2 timmar, och då behöver jag nån som kan ge han mat och byta på han, adam jobbar ju.
Så min snälla mamma får gosa lite med Leon <3.

Hoppas ni har haft det bra =)


Kommentarer
Anonym

haha men låt honom vara ledsen en liten stund när du kissar då? det tar väl inte 30 min att kissa? haha.

skönt med tandstälningen. fan vad löjligt att dom tar så mkt betalt!

2010-06-14 @ 22:39:15
URL: http://xea.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0