Så skönt!

När älsklingen åkte iväg på träning passade jag på att skura badrumsgolvet,
tummen upp för det! Sen gick jag på en riktigt lång promenad med både hund och barn. I en hel timme.
så himla skönt, och bra väder. Jag njöt av varje steg jag tog. Och det gick förengångsskull bra med hunden.
Han var inte alls jobbig att gå med. Brukar va lite jobbigt med vagnen!!

Nu ligger lillplutten Leon och sover i soffan, det gillar jag inte, han kommer vakna när vi flyttar på han.
Och han som sover så sött. Lika bra att han vaknar nu, så man kan byta blöja och mata han en sista gång innan vi går och sover. rutiner? Nja.

Imorn ska jag och Leon åka till Stockholm och träffa Becca och illa Liam, ska bli himlans kul.
Det var ca 2000 år sen jag träffa Becca. Så det här ska bli riktigt kul. Komma iväg lite också, det behöver jag.

Och på söndag blir Leon hela 2 månader <3 sweet.
Nix.
Sova tajm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0