Stockholm.

Har nyss kommit hem ifrån Stockholm. Var ju iväg och träffa Becca o Liam, med sig hade hon sin mamma plus man!
Trevligt, och vilken liten plutt dom har fått, sååå söt. Tänk att Leon va så liten för 2 månader sen, helt otroligt vad dom växer fort. Men vi va i gallerian och tog en lättare Lunch. Snacka lite bullshit och hade det trevligt.
Sen skulle dom iväg, och jag kika lite i affärer, där det gick att komma in. Inte var det kul o kolla på kläder ens,
när man fick tränga sig fram med barnvagn.

Leon var snäll hela dagen <3. Underbart!
Ska strax börja med middagen, klockan är nu halv 9 haha. Hejsan.!
Köpte en bok till mig & Adam, ena delen ska jag fylla i och den andra ska adam fylla i.
Den heter " Mitt 1a år som mamma/pappa" Massa roliga saker man ska fylla i om förlossningen / graviditeten osv.
Köpte den på Design Torget. Hade kollat på den förut, och passa på att köpa den nu när man har lite stålar.

Nej nu kurrar min mage, dags att börja.
Hoppas ni får en trevlig fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0