Underbart.

Åh.
Vaknade med att leon ligger brevid mig och klappar / smeker mig på kinden, tittar på lillfisen och han ligger och ler.
Hur underbart som helst att få vakna så! sen log han åt allt jag gjorde, min underbara solstråle.
Sen fick han syn på tutten och att jag förberedde för mat, då får han till världens ljud och ler hej vilt.
Att dom små liven vet när det är dags..

Pappa ska komma vid halv 11- 11. Och hämta upp mig, eftersom vi ska till Kista och fira min kusin som tar studenten. Och jag kan inte åka buss med vagn och bilbarnstol, blir lite jobbigt! Så han plockar upp mig och släpper av mig i bålsta centrum, ska kolla på Alexander's utspring, ( min halvbror ) !

Nu är klockan 10.
Jag sitter och äter frukost, men ska hinna med en hel del innan pappa kommer. Jösses hur ska tiden räcka till?
Åh. Stress. Och Leon kommer säkert vakna precis innan vi ska åka och vilja äta. Måste ner till Ica och köpa ersättning... ja, han äter ju så mkt så min mat duger ju inte, han vill ha mer, hihi, så söt när han suger på flaskan <3.

Nåja.
Hoppas ni alla läsare får en fin fredag.


Kommentarer
Anonym

Hahah omg du ska bara veta hur många gånger jag fått dra runt världen med vagn och hundra tusen saker till. ;P Man lär sig.

2010-06-04 @ 11:39:58
URL: http://xea.webblogg.se/
A

detsamma, hehe!

2010-06-04 @ 11:55:16
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Anonym

btw. han kan ju inte springa hela vägen till skörby från centrum hahah. vet du hur fort jag cyklar? ;P

2010-06-06 @ 19:25:53
URL: http://xea.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0