Bra lördag med fint väder

Har nyss kommit hem till mamma igen orkarde inte sätta mig på bussen hem.
är så himla trött efter en god middag hos Jennifer. Så himla kul att du är hemma igen =).
Tjejerna drack och jag bara blev tröttare & tröttare. Så jag gick till mammsen.
Nu sitter pyjamasen på. Ska snart lägga mig i soffan och dö. Kroppen värker...

Men en mycket trevlig dag, först en kaffe med johanna, sen förbi pappa som inte var hemma haha.
Sen hem till joanna för lite fix innan vi åkte till jennifer, sen där blev det ju tjej middag och mys.
Men imorn ska jag hem till älskling, shit. Har en sån hemlängtan, pussa på min finaste kille.
och bråka lite med buddha. Det är livet det haha.
Nåja.
Nu ropar soffan på mig.

Puss Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0