F-kassan

Dom kan ju ta sig i röven.
Skickade in mina papper som vanligt den 9de.
För att få mina pengar den 25.
Idag fick jag hem mina papper. Eh tänkte jag.
Jag var borta 1 dag, missa ett möte på arbetsförmedlingen, det vet jag om.
Så jag kryssa bara i den dagen jag var borta, fine. MEN idioterna kan inte ge mig pengar för att jag
inte skrev ett Ö ( övrig frånvaro ),,,, så trisst att det skulle ta dom TVÅ veckor att skicka tillbaka mina papper, dom kunde ringa. Att ett X istället för ett jävla Ö kan spela en såååån stor roll? Hoppas som fan inte att det kommer
ta yttligare 2 veckor innan mina pengar kommer. Kommer då bli försenad med alla räkningar.
SKIT f-kassan.
Ska ringa o kolla om jag verkligen måste skicka in nya papper!! Ett samtal borde ju räcka, eller?

Förut har dom haft översenade med att man har råkat skriva i fel bokstav, men inte nu.
Gravid-kvinna-tappar-humöret!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0