Förlossning.

Idag var vi tvugna att åka in till förlossningen, då jag inte har kännt lika mycke rörelse i magen..
blev ju så klart skrajj att nått är fel. Ringde dit och berätta hur det var, dom tyckte jag skulle åka in rätt fort,
ifall det var nått som var fel.
FIck ringa hem adam ifrån jobbet sen åkte vi in..

Fick sätta några saker på magen som kollar bebisens hjärtslag? och mina kurvor ( ifall det var sammandragningar )...
allt såg jätte bra ut, dom gjorde ett ultraljud också, så vi fick se vårat barn.
Men hon ville inte kolla om det var en pojke eller inte. Sur kärring till läkare. Men vi
fick iallfall veta att han inte har rört sig så mycket då han har blivit fixerad =D. Det är ju bra.
Och att jag börjar få förvärkar och sammandragningar. SÅ nu kan han titta ut när som.

Så vi fick åka hem efter 30 minuter.

Bättre att man kollar upp vad det är, än inte titta alls.
Det kunde ju ha varit allvar. Men nu var det inte det och det är vi glada för.





Kommentarer
Jenny

Va bra att det inte var nått allvarligt! Men vet ni inte redan att det blir en pojke?? Puss

2010-03-25 @ 14:22:18
Sara

Ploppa ut innan torsdag ;) Hoppas så på att få se den lille ju!

2010-03-25 @ 20:08:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0