Gnäll,Gnäll,Gnäll.

Idag var vi hos Sandra & träffa alfons, full fart.
Regn ute, så jävla trisst, men då kanske snön försvinner fortare. ^^
HAr så extremt ont i mina revben nu. vet inte vart jag ska ta vägen, det enda som tar bort det onda
är att stå upp. Men står jag för länge, får jag ont i ryggen. ÅH, vilka problem man har som gravid?
Men jag får klaga, detta är inte kul alls. Hur kan folk tycka om att vara gravida? Jag gillar det inte alls.
Kanske för att min gravidet har varit åt skogen vissa dagar? Mått illa, ont, stor, klumpig,orörlig.
Nej, inte min grejj. Men visst är det härligt att veta att man har ett litet barn i sig. Och som rör sig.
Dom två sakerna är underbara, men resten. = skit.

Kommer nog kännas konstigt när bebis tittar ut, nu när man har haft den där i magen i 9 månader och kännt hur den lever. Sen helt plötsligt kommer man inte känna hur det rör sig o så. Hm, kommer nog vara väldigt konstigt, man har ju blivit van.. men men.
Nu vill jag ha min kropp tillbaka, haha, börja leva som människa igen.
Nu gnäller jag lite väl mycket kanske men, det är väl för att jag vill att bebis ska titta ut nu haha...

dags att gå ut med hunden o sen lägga mig i sängen o försöka ligga lite skönt .
PUUUUUH


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0